Postinfotehnoloogia




"Postinfotehnoloogia "

Herman Cat


" Nagu ma aru saan, olen ma sinuga pidevalt ühinenud

ehk armatsenud. Armastasin sind pardina ja siis

meie armastusest sündisid pardid ning armastasin

sind kurena ja meie armastusest sündisid kured.

Oleme energiad ja nii pidevas ühinemises.

Ja kuna vesi pidevalt voolab, siis pean aru saama,

et oleme suutnud kõike seda, mida inimmõistus

piidleb matkale minnes. Istun ka ise teekruusi

taga, mille olen tulel soendanud ja piidlen, mis ajas

me oleme ja palju me oleme kõik ühinenud.

Arusaamatu, kuidas me oleme seda suutnud,

aga olen vesi ja pidevas ühinemises sinuga, seega

suudan su leida ka maa pealt. Ma ei tea, kas sa

oled see mees mu kõrval, kes liha grillib parajalt,

aga ma kahtlen selles. Kust ma su leian. See on iga

naise unistus leida endale nii armastav mees

nagu sina siiani oled olnud. Mul on nii kahju, et oleme

lõhki kasvanud inimestena ja kaotanud sideme

oma hingesugulastega. Sama hea, kui vesi kaotaks

hapniku ja ka mina kaotasin oma hapniku. Saage

aru, ma kaotasin oma hapniku ja otsin teda. Kuidas

te ei tea, kus ta on. Ma tean, et ta ühineb parajasti

minuga, aga ta võib olemas olla ka inimhingena ja

üksi pubides ringi uidates mind, oma hingesugulast

otsida. Lihtsalt öelge, kas keegi on kuulnud, kes ta on.

Isegi liiv mu jalge all ütleb, et ära astu mu peale,

ma ühinen oma naisega ja olen nii kaua ühinenud,

et olen sinu isa sama tungivalt — sina alles otsisid

oma poissi, kellega ühinema hakata.

Ja homme on tüdrukuteõhtu klubis, kas ta tuleb

sinna, kui on inimeste keskel? Kas ma tutvun

temaga? Äkki tutvun hoopis uue sõbraga, aga ta

ju on energia ja ühineb minuga sellegipoolest.

Palju haiget ta võib siis saada… Aga pole vahet,

ma pean oma elu edasi elama, aga mis siis,

kui ta peab parajalt silmi kuivatama, sest ta tüdruk

on samal ajal uut vaatama hakanud.

Kustutan parem tule ja lähen magama, sest homme

on tugevam päev ja mõtlen hiljem tungivamalt edasi.

Ma küsin uuesti, kas see võid olla sina siin kõrval

magamas oma magamiskotis. Kas see võib olla

tema. Ma meenutan ainult, et me olime noored kui

armusime, kohe peale sündi. Me olime nii noored

ja hõõrusime üksteise vastu esimest korda, et sooja

saada ja ellu jääda. Ja siis keegi tungiv Rangbou

ütles, et teisiti te ellu ei jää, külmute öö jooksul soolakringliks.

Nii me jäime hõõruma ja tulime hiljem

maa peale ja ma kaotasin sinu. Aga ma tean,

et energiat hoiab ainult üks poiss elus. Kas see

oled sina?

Ta ei vasta ühelgi tasandil. Pööras külge. Ma küsin

sinult, oled sa see mees, kes minuga ümbersünnile

tuli. Oled sa see poiss, kes ütles, et ma

soendan sind nii kaua, aga mul endal on ka

külm, seega hõõrume nagu ema-isa hõõruvad,

et öösel külma saada. Ma proovin, hõõrun hetke.

Hirnub. Nüüd tipib midagi…


Marcel_80

mis teed?💆

Marcus_Aurelius

üritan tüdrukuga magada aga sa ei lase.

Marcel_80

mis tüdrukuga, kus?

Marcus_Aurelius

ütlesin, et tulen lühikesele matkale.

M arvan, et leidsin oma naise.

Marcel_80

sa ütled iga kord, kui kellegagi kohting on,

et leidsid oma vana naise. Kust sa tead, et

tema on see õige?👶

Marcus_Aurelius

ma arvan, et ta on minu hingesugulane.

Ta mainis täna midagi, et meenutab meie

esimest kohtumist aga ma ei öelnud midagi.

Sirli_82

ma otsin oma hingesugulast, kellega

rakutasandil ühinen ööd ja päevad läbi,

et teid jõmpsikaid üleval hoida.

Marcel_80

mis ta teeb praegu, teab sinust või?💀

Postinfotehnoloogia 68

Marcus_Aurelius

magab vist…

Kui kallistab, siis nagu on see poiss, kellega ma koos

kasvasin. Aga ma pean truuks jääma oma hingesugulasele,

kellega olen pidevas ühinemises. Ma ei

saa aru, kuidas talle ära öelda, tundub tore poiss,

aga ma pean otsima oma poissi, oma hingesugulast.

Ikka tipib midagi. Kellega ta räägib? Aga las ta tipib.

Homme lähen klubisse ja vaatan omale hingesugulast.

Ma olen nüüd nii ärkvel kui ärkvel, et tean,

mis oma eluga teha.

Marcus_Aurelius

ütles just, et ma ei saa ta hingesugulane olla.👿

Marcel_80

saad siis või?

Marcus_Aurelius

ta ütleb, et ta otsib oma poissi aga ma olen

tema poiss. Ta ütles, et meenutab, kuidas

ma tema vastu hõõrusin aga see peab see

sama tüdruk olla.

Marcel_80

kuidas k…t sa tead, kui sellest on

mõõdas nii palju aega.👱

"

Comments